•  Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Polska, Polski
    • kraj

      • Ameryka Północna
      • Kraje Bałtyckie
      • Polska
      • Ukraina
      • Węgry

      język

      • English
      • English
      • Polski
      • English
      • English
  • LOT dla Agentów
  • Zdobywaj punkty
  • Wydawaj punkty
  • O programie
  • Kontakt
  • Regulamin programu LOT Kolekcjoner

    I. Ogólne Postanowienia

    1.1. Organizatorem programu lojalnościowego „LOT KOLEKCJONER POLSKA” /dalej „Program”/ są Polskie Linie Lotnicze LOT, z siedzibą w Warszawie 02-146, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 43, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000056844, NIP REGON /dalej „Organizator” lub „PLL LOT”/.

    1.2.Uczestnikami Programu mogą być wyłącznie kasjerzy agentów IATA, którzy prowadzą działalność agencyjną w zakresie sprzedaży biletów lotniczych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i pośredniczą w sprzedaży biletów lotniczych PLL LOT.

    1.3. Program ma na celu:

    a/ przyznawanie Punktów za sprzedane przez Uczestników i zrealizowane przez pasażerów bilety lotnicze na połączenia PLL LOT oraz usługi dodatkowe zakupione i zrealizowane przez pasażerów w ramach podróży lotniczej realizowanej przez PLL LOT.

    b/ wymianę zgromadzonych Punktów na oferowane w Programie Nagrody.

    1.4. Organizator jest podmiotem przyrzekającym Nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.

    1.5. Program jest prowadzony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    1.6. W każdym przypadku, gdy niniejszy Regulamin odsyła do kontaktu z Centrum Obsługi Programu należy przez to rozumieć kontakt mailowy na adres mailowy: kolekcjoner@lot.pl lub telefoniczny pod numerem +22 45 96 296 iw godzinach pracy Centrum Obsługi Programu od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 18:00.

     

    II. Uczestnicy

    2.1. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest dokonanie przez Uczestnika rejestracji w Programie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Programu  - www.lotkolekcjoner.pl / „Strona Programu/.

    2.2. Po zarejestrowaniu się do Programu Uczestnik otrzyma numer Indywidulanego Konta, który pozwala na bieżące sprawdzanie stanu zgromadzonych Punktów oraz pozostałych informacji dostępnych na Indywidualnym Koncie Uczestnika w Programie. Uczestnik tworzy własne hasło, login oraz PIN do Indywidualnego Konta w Programie. PIN służy także do kontaktu z Centrum Obsługi Programu.

    2.3. Uczestnik otrzyma od Organizatora wiadomość mailową z potwierdzeniem rejestracji w Programie wraz z linkiem do aktywacji Indywidualnego Konta.

    2.4. Udział w Programie i podanie związanych z udziałem danych jest całkowicie dobrowolne ale konieczne do rejestracji w Programie.

    2.5. Rejestracja uczestnictwa w Programie oznacza akceptację przez Uczestnika zasad Programu określonych w niniejszym Regulaminie.

    2.6. Organizator Programu ma prawo do weryfikacji w każdym czasie danych podanych przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie pod kątem ich kompletności i prawdziwości. W przypadku, gdy informacje podane w formularzu rejestracyjnym okażą się nieprawdziwe lub zachodzi duże prawdopodobieństwo, że są nieprawdziwe Organizator ma prawo:

    - odrzucić zgłoszenie Uczestnika do Programu tj. odmówić uczestnictwa w Programie lub

    - zablokowywać Indywidualne Konto Uczestnika w Programie do czasu wyjaśnienia wątpliwości

    2.7. W przypadku odrzucenia zgłoszenia do Programu zostanie ono zarchiwizowane dla celów dowodowych.

    2.8. Uczestnik jest zobowiązany do zachowania w ścisłej tajemnicy numeru Indywidualnego Konta a także danych do logowania do Indywidulanego Konta w postaci loginu oraz hasła i nie ujawniania ich komukolwiek. Uczestnik jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Centrum Obsługi Programu o każdym przypadku nieautoryzowanego użycia numeru Indywidualnego Konta lub danych do logowania do Indywidualnego Konta a także o ich kradzieży, utracie lub zaginięciu.

    2.9. Dane zgromadzone na Indywidualnym Koncie Uczestnika Programu, w szczególności informacje o liczbie zgromadzonych Punktów, rodzaju przeprowadzonych transakcji punktowych oraz o odebranych Nagrodach, objęte są tajemnicą i nie mogą być ujawnione przez Organizatora bez pisemnej zgody Uczestnika osobom trzecim, w tym pracodawcy Uczestnika, niezależnie od formy zatrudnienia.

     

    III. Zbieranie Punktów

    3.1. Gromadzenie Punktów  w Programie jest możliwe od momentu rejestracji Uczestnika w Programie.

    3.2. Punkty w Programie są naliczane za:

    - bilety lotnicze sprzedane przez Uczestnika i zrealizowane na określone przez PLL LOT połączenia własne (stock biletów LO: 080), za odcinki międzynarodowe i krajowe oraz za odcinki krajowe będące częścią podróży międzynarodowej;

    - usługi dodatkowe z oferty PLL LOT sprzedane przez Uczestnika i przypisane do wcześniej wystawionego biletu lotniczego na połączenie PLL LOT /stock 080/ pod warunkiem, że dokument EMD dotyczący sprzedaży usługi dodatkowej został wystawiony przez tego samego Uczestnika i na tym samym numerze IATA co wcześniej wystawiony bilet lotniczy.

    3.3. Warunkiem naliczenia Punktów na Indywidualnym Koncie Uczestnika jest wpisanie prawidłowego numeru Indywidualnego Konta Uczestnika w Programie w pole OSI w momencie wystawienia biletu lotniczego. Punkty zostaną naliczone tylko za sprzedaże zrealizowane przez tego samego Uczestnika.

    3.4. W polu OSI może być wprowadzony tylko jeden numer Indywidualnego Konta. Raz wpisany w pole OSI numer Indywidualnego Konta nie może być zmieniony lub poprawiony po wystawieniu biletu lotniczego.

    3.5. Warunkiem naliczenia Punktów za sprzedaż usług dodatkowych /EMD/ jest ich realizacja razem z biletem lotniczym, do którego zostały przypisane. Punkty za sprzedane i wykorzystane usługi dodatkowe będą naliczane zgodnie z obowiązującymi zasadami naliczeń.

    3.6. Szczegółowe zasady przyznawania Punktów za określone odcinki podróży zostały przedstawione na Stronie Programu w zakładce ZDOBYWAJ PUNKTY w pod zakładce dotyczącej Nagrody-Biletu.

    3.7. Punkty w Programie nie mogą być naliczane w następujących przypadkach:

    a/ za sprzedaże na rejsy typu code-share, wykonywane pod kodem LO przez obcego przewoźnika,

    b/ za sprzedaże na rejsy charterowe;

    c/ za sprzedaże biletów lotniczych i usług dodatkowych poprzez portale internetowe agentów (sprzedaże online);

    d/ za sprzedaż biletu lotniczego w specjalnej taryfie zniżkowej lub biletu- nagrody;

    d/ za bilety lotnicze nabyte nieodpłatnie;

    e/ za sprzedaż biletu lotniczego w niektórych klasach rezerwacyjnych;

    f/ za podwyższenie klasy podróży i usługi dodatkowe, które pasażer otrzymał jako korzyści w programie lojalnościowym;

    g/ za bilety, odcinki biletów lub usługi dodatkowe niewykorzystane lub zwrócone przez pasażera;

    h/ za bilety lotnicze lub usługi dodatkowe uzyskane bezprawnie;

    i/ za bilety lotnicze lub usługi dodatkowe, za sprzedaż których Punkty zostały naliczone w lub z naruszeniem warunków innych programów Organizatora.

    3.8. Punkty za sprzedany i wykorzystany bilet lotniczy lub usługi dodatkowe zostaną zarejestrowane na Indywidualnym Koncie Uczestnika w ciągu 7 dni od daty zakończenia podróży lotniczej przez pasażera.

    3.9. Uczestnik Programu może w każdym czasie sprawdzić aktualne saldo swoich Punktów w Programie logując się do swojego Indywidualnego Konta na Stronie Programu.

    3.10. Liczba naliczonych Punktów odpowiada cenie biletu lotniczego, z wyłączeniem opłat lotniskowych i opłat dodatkowych. Jeżeli przelot składa się z dwóch lub więcej odcinków podróży liczba Punktów naliczana jest proporcjonalnie do ceny biletu lotniczego za poszczególne segmenty podróży. Cena segmentu podróży obliczana jest na podstawie odległości. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków i zasad naliczania Punktów w każdej chwili w czasie trwania Programu.

    3.11. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z naliczania Punktów w Programie za sprzedaże biletów na niektórych trasach obsługiwanych przez PLL LOT.

    3.12. Organizator może organizować promocje punktowe za sprzedaże na wybranych trasach i w określonym terminie. Warunkiem wzięcia udziału w promocji przez Uczestnika jest zgłoszenie udziału w promocji w ściśle określonym terminie, który zostanie wskazany w komunikacie Organizatora dotyczącym promocji.

    3.13. Zamianie na Punkty w Programie nie podlegają tzw. Punkty Premiowe lub „mile" zdobyte przez Uczestnika w innych programach, o ile nie zostanie zawarta odpowiednia umowa pomiędzy Organizatorem Programu, a podmiotem realizującym inny program.

    3.14. Nie ma możliwości przeniesienia przez Uczestnika zgromadzonych Punktów lub Indywidualnego Konta w Programie na innych Uczestników Programu lub osoby nie będące Uczestnikami Programu.

    3.15. Punkty zgromadzone w Programie nie mogą być wymienione na gotówkę.

     

    IV. Kodowanie biletów lotniczych w celu naliczania punktów w innych Programach

    4.1. W przypadku sprzedaży biletów lotniczych lub usług dodatkowych na rzecz poniższych nabywców, którzy są uczestnikami innych programów:

    a/ agent NON-IATA będący członkiem Programu LOT PARTNERZY;

    b/ firmy będącej uczestnikiem Programu Lojalnościowego LOT Dla Firm /LDF/ gdzie pasażerami są pracownicy/współpracownicy tej firmy;

    c/ klienta indywidulanego będącego uczestnikiem Programu Lojalnościowego Miles & Mores lub innego Programu Lojalnościowego innej linii lotniczej,

    d/ firmy, która ma zawartą z PLL LOT umowę CIP, gdzie pasażerami są pracownicy/współpracownicy tej firmy;

    Uczestnik jest zobowiązany wpisać w odpowiednie pole rezerwacji otrzymany od tych nabywców indywidualny numer w danym Programie, zgodnie z poniższą Tabelą w celu naliczenia punktów w tych programach lub w przypadku umowy CIP zaliczenia sprzedaży na rzecz tej umowy:  

    Nabywca biletów lotniczych lub usług dodatkowych

    Indywidualny Numer w Programie

    Pole do wpisania

    Agent NON-IATA uczestnik Programu Partnerzy LOT

    Indywidualny w Programie Partnerzy LOT

    OSI

    Firma uczestnik Programu LOT dla Firm /LDF/

    Indywidualny numer w Programie LDF.

    TOURCODE

    Firma, która ma zawartą umowę CIP

    Numer umowy CIP

    OSI

    Osoba fizyczna uczestnik Programu Miles & More lub innego programu lojalnościowego

    Indywidualny Numer w Programie Miles & More lub innym

    SSR

     

    4.2. W przypadku sprzedaży biletów lotniczych lub usług dodatkowych na rzecz agenta NON-IATA, punkty za taką sprzedaż w innym programie zostaną naliczone w następujący sposób:

    a/ tylko w Programie LOT PARTNERZY, jeśli agent NON-IATA jest uczestnikiem tego Programu LOT Partnerzy i podał Uczestnikowi swój Indywidualny Numer uczestnika Programu LOT PARTNERZY w celu wpisania we właściwe pole w rezerwacji;

    b/ tylko na swoje Indywidualne Konto w Programie, jeśli agent NON-IATA nie jest uczestnikiem Programu LOT Partnerzy albo nie podał Uczestnikowi swojego Indywidualnego Numeru uczestnika Programu LOT PARTNERZY w celu wpisania we właściwe pole w rezerwacji;

    c/ w Programie LDF, w przypadku, gdy faktycznym nabywcą biletów lotniczych lub usług dodatkowych rezerwowanych przez agenta NON-IATA jest firma będąca członkiem Programu LDF a pasażerami są pracownicy/współpracownicy tej firmy;

    d/ w Programie Miles & More lub innym, gdy pasażer, na rzecz którego agent NON-IATA rezerwuje bilety lotnicze lub usługi dodatkowe jest członkiem programu Miles &More lub innego;

    e/ sprzedaż zostanie zaliczona na konto umowy CIP, w przypadku, gdy faktycznym nabywcą biletów lotniczych lub usług dodatkowych rezerwowanych przez agenta NON-IATA jest firma, która ma zawartą umowę CIP a pasażerami są pracownicy/współpracownicy tej firmy;

    4.3. Punkty, o których mowa w pkt. 4.2. lit. c i d zostaną naliczone, jeśli Uczestnik otrzyma od agenta NON-IATA informację w zakresie indywidualnego numeru nabywcy w danym programie w celu wpisania we właściwe pole w rezerwacji.

    4.4. W przypadku pkt. 4.2. lit. e, sprzedaż zostanie zaliczona na konto umowy CIP, jeśli Uczestnik otrzyma od agenta NON-IATA informację w zakresie numeru umowy CIP nabywcy w celu wpisania we właściwe pole w rezerwacji.

    4.5. W przypadku firm, w rezerwacji może być wpisany tylko jeden numer, numer Programu LDF albo numer umowy CIP, nie ma możliwości wpisania jednocześnie obu numerów.

    V. Wydawanie Punktów

    5.1. Uczestnik może wymieniać Punkty w Programie na Nagrody oferowane w Programie pod warunkiem, że saldo Punktów zgromadzonych na Indywidualnym Koncie Uczestnika pozwala na uzyskanie wybranej Nagrody oraz wybrana przez Uczestnika Nagroda jest dostępna.

    5.2. Szczegółowe informacje na temat Nagród oferowanych w Programie, warunków realizacji danej Nagrody a także wymaganej dla uzyskania danej Nagrody liczby Punktów zostały określone na Stronie Programu w zakładce WYDAWAJ PUNKTY oraz w Regulaminie danej Nagrody, który stanowi integralną część niniejszego Regulaminu i jest dostępny na Stronie Programu w zakładce WYDAWAJ PUNKTY w pod zakładce dotyczącej danej Nagrody.

    5.3. Zamawianie Nagród odbywa się poprzez wypełnienie Formularza Nagrody, dostępnego na Stronie Programu po zalogowaniu się przez Uczestnika na swoje Indywidulane Konto w Programie. W momencie złożenia przez Uczestnika zamówienia na Nagrodę blokowana jest liczba Punktów wymagana dla danej Nagrody. Punkty zostaną odjęte z Indywidulanego Konta Uczestnika po potwierdzeniu przez Centrum Obsługi Programu dostępności Nagrody. W przypadku, gdy Nagroda jest niedostępna, Organizator poinformuje o tym Uczestnika a zblokowane Punkty wrócą na Indywidulane Konto Uczestnika.

    5.4. Punkty zgromadzone na Indywidulanym Koncie Uczestnika są ważne przez okres 24 miesięcy od dnia realizacji przelotu lotniczego lub usługi dodatkowej, za które zostały naliczone i jeśli w tym terminie nie zostaną wymienione na Nagrody zostaną anulowane.

    5.5. Warunki zwrotu i rezygnacji z zamówionej Nagrody reguluje Regulamin danej Nagrody dostępny na Stronie Programu w zakładce WYDAWAJ PUNKTY w pod zakładce dotyczącej danej Nagrody.

    5.6. Uczestnik nie może wymienić zamówionej Nagrody na inną Nagrodę oferowaną w Programie lub na gotówkę.

    5.7. Wszystkie Nagrody w Programie podlegają opodatkowaniu na zasadach ogólnych.

    5.8. Nagrody oferowane w Programie mogą być nabywane wyłącznie za Punkty zgromadzone w Programie, z wyłączeniem możliwości dopłat pieniężnych do brakującej liczby Punktów wymaganej dla danej Nagrody.

    5.9. W przypadku utraty przez agenta licencji IATA Uczestnicy będący kasjerami takiego agenta mają prawo do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody w okresie 3 miesięcy od daty utraty przez agenta licencji. Po tym czasie Punkty zostaną anulowane a Indywidulane Konta Uczestników w Programie zamknięte.

    VI. Wystawianie Nagrody

    6.1. Bilet-Nagroda wystawiany jest w formie elektronicznej.

    6.2. Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie po otrzymaniu dokumentów dotyczących Nagrody zweryfikować czy zostały dostarczone właściwe dokumenty oraz czy dane na dokumentach są prawidłowe.

    6.3. Okres ważności dokumentów danej Nagrody jest określony odrębnie dla każdej Nagrody w Regulaminie danej Nagrody, dostępnym na Stronie Programu w zakładce WYDAWAJ PUNKTY w pod zakładce dotyczącej danej Nagrody.

    6.4. W przypadku kradzieży, zniszczenia lub zgubienia dokumentów związanych z Nagrodami w Programie, Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ten fakt Organizatorowi.

    6.5. Realizacja niektórych Nagród może wiązać się z koniecznością uiszczenia opłat manipulacyjnych. Szczegółowe informacje na temat opłat manipulacyjnych znajdują się na Stronie Programu w zakładce WYDAWAJ PUNKTY w pod zakładce dotyczącej danej Nagrody.

    6.6. Nagrody w Programie zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

     

    VII. Działania niedozwolone

    7.1. Za nadużycia i działania niedozwolone w Programie uznaje się, w szczególności:

    a/ rejestrację w Programie oraz zdobywanie i wykorzystywanie Punktów w Programie przez osoby, które nie są uprawnione do uczestnictwa w Programie zgodnie z punktem II Regulaminu;

    b/ wykorzystywanie w Programie Punktów zarejestrowanych na Indywidualnym Koncie Uczestnika, które zostały uzyskane w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

    c/ sprzedaż, wymianę, sprzedaż na aukcji lub zawarcie jakiejkolwiek innej transakcji handlowej z osobą trzecią, której przedmiotem są Punkty zgromadzone w Programie lub Nagroda w Programie;

    d/ układanie się co do sposobu nabycia lub sprzedaży Punktów lub Nagród zdobytych w Programie;

    e/ nabywanie lub przekazywanie Punktów w Programie w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu;

    f/ realizacja lub wykorzystywanie Nagród albo dokumentów związanych z Nagrodami z naruszeniem postanowień Regulaminu, w szczególności zasad realizacji danej Nagrody, określonych w Regulaminie danej Nagrody;

    g/ naliczanie przez Uczestnika punktów w innych programach niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub nienaliczenie punktów w innym programie, mimo otrzymania od nabywcy indywidualnego numeru w danym programie;

    h/ inne działania Uczestnika niezgodne z postanowieniami Regulaminu

    7.2. W przypadku podejrzenia podjęcia przez Uczestnika, Osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika działań niedozwolonych, Organizator wezwie Uczestnika do złożenia wyjaśnień w sprawie w terminie 7 dni roboczych i zablokuje Indywidualne Konto Uczestnika w Programie do czasu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli Uczestnik nie złoży wyjaśnień w terminie wskazanym powyżej, Organizator może ponownie wezwać Uczestnika do złożenia wyjaśnień w dodatkowym terminie 3 dni lub utrzymać blokadę Indywidualnego Konta Uczestnika w Programie przez okres od 3 do 12 miesięcy.

    7.3. Jeżeli wyjaśnienia złożone przez Uczestnika potwierdzą podjęcie przez niego, Osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika działań niedozwolonych, Organizator zablokuje Indywidualne Konto Uczestnika w Programie na okres od 3 do 12 miesięcy.

    7.4. Niezależnie od postanowień pkt. 7.3. powyżej, jeżeli wskutek działań niedozwolonych Uczestnika, Osoby Towarzyszącej lub Członka Rodziny Uczestnika Organizator poniesie szkodę, blokada Indywidualnego Konta Uczestnika w Programie zostanie utrzymana do czasu naprawienia przez Uczestnika szkody poniesionej przez Organizatora wskutek tych naruszeń Regulaminu Programu. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek naruszeń Regulaminu dokonanych przez osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika. Organizator powiadomi Uczestnika o wysokości poniesionej szkody.

    7.5. Jeżeli po realizacji Nagrody okaże się, że została ona uzyskana przez Uczestnika na podstawie Punktów zdobytych z naruszeniem postanowień Regulaminu Programu lub została zrealizowana przez Uczestnika z naruszeniem postanowień Regulaminu w zakresie zasad realizacji danej Nagrody, Punkty wykorzystane na realizację Nagrody nie podlegają zwrotowi a Uczestnik, na wezwanie Organizatora, jest zobowiązany do pokrycia rzeczywistej wartości Nagrody.

    7.6. W przypadku, gdy nadużycia związane z uzyskaniem lub realizacją Nagrody zostaną ujawnione przed przystąpieniem przez Uczestnika, osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika do realizacji Nagrody, Organizator dokona blokady lub konfiskaty dokumentów związanych z Nagrodą i odmówi wydania Nagrody. Punkty wykorzystane na realizacje takiej Nagrody nie podlegają zwrotowi i zostają anulowane.

    7.7. W przypadku, gdy zostaną ujawnione działania niedozwolone Organizator anuluje Punty zdobyte przez Uczestnika z naruszeniem postanowień Regulaminu.

    7.8. W przypadku stwierdzenia ponownego podjęcia przez Uczestnika, Osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika działań niedozwolonych, Organizator może według własnego wyboru albo zablokować Indywidualne Konto Uczestnika w Programie na okres od 6 do 12 miesięcy albo usunąć konto Uczestnika w Programie bez prawa do ponownego uczestnictwa w Programie. 

    7.9. Postanowienie niniejszego Rozdziału nie naruszają prawa Organizatora do dochodzenia od Uczestnika Programu dalszych roszczeń, mających na celu naprawienie poniesionej przez Organizatora szkody w pełnej wysokości.

     

    VIII. Odpowiedzialność Organizatora

    8.1. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za:

    a/  niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług świadczonych przez Partnerów Programu w związku z realizacją Nagród w Programie. Do świadczenia usług przez Partnerów Programu zastosowanie znajdują warunki świadczenia tych usług dostępne u właściwego Partnera;

    b/ nieprawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego przez Uczestnika oraz za skutki późniejszej zmiany danych i informacji podanych w zgłoszeniu uczestnictwa, zwłaszcza za niemożność nawiązania kontaktu z Uczestnikiem lub wydania Uczestnikowi Nagrody;

    c/ za szkody poniesione przez Uczestników w wyniku działań osób, które w sposób nieuprawniony uzyskały dostęp do numeru identyfikacyjnego i hasła Uczestnika.

    d/ za błędy w zakresie naliczania Punktów na konto Uczestnika w Programie, będące wynikiem posługiwania się przez Uczestnika nieprawidłowym numerem identyfikacyjnym lub innymi danymi w ramach Programu.

    e/ za szkody poniesione przez Uczestników lub osoby trzecie w wyniku działań Uczestników niezgodnych z postanowieniami Regulaminu;

    8.2. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestnika ograniczona jest do wartości Nagrody przysługującej Uczestnikowi.

     

     IX. Ustanie uczestnictwa w Programie

    9.1. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie poprzez przesłanie Organizatorowi oświadczenia o rezygnacji w formie mailowej na adres kolekcjoner@lot.pl . W takiej sytuacji Indywidulane Konto Uczestnika zostanie zamknięte niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania przez Organizatora oświadczenia Uczestnika.

    9.2. W przypadku zakończenia działalności przez agenta jako agent IATA i kontynuowania działalności jako agent NON-IATA, Punkty zgromadzone na Indywidualnym Koncie Uczestnika w  Programie zostaną przeniesione na Indywidulane Konto w Programie LOT PARTNERZY, pod warunkiem, że Uczestnik założy Indywidualne konto w Programie LOT PARTNERZY i w ciągu 3 miesięcy od zakończenia pracy w biurze IATA lub zakończenia działalności biura IATA powiadomi o tym Organizatora.

    9.3. Organizator ma prawo do wykluczenia Uczestnika z Programu i zamknięcia Indywidulanego Konta Uczestnika w Programie w przypadku, gdy:

    a/ na Indywidualnym Koncie Uczestnika nie pojawiły się żadne Punkty przez 12 kolejnych miesięcy od momentu rejestracji w Programie. W takiej sytuacji Uczestnik ma prawo ponownie zarejestrować się w Programie;

    b/ Uczestnik, Osoba Towarzysząca lub Członek Rodziny Uczestnika dopuścił się po raz kolejny działań niedozwolonych w Programie. W takiej sytuacji Uczestnik nie ma prawa do ponownego uczestnictwa w Programie;

    c/ Uczestnik, Osoba Towarzysząca lub Członek Rodziny Uczestnika naruszył zasady realizacji danej Nagrody, określone w Regulaminie danej Nagrody lub naruszył warunki świadczenia usług w związku z realizacją Nagród. W takiej sytuacji Uczestnik nie ma prawa do ponownego uczestnictwa w Programie;

    9.4. W przypadku wykluczenia Uczestnika z Programu naliczone Punkty, które nie zostały do czasu zamknięcia Konta wymienione na Nagrody zostają anulowane.

    9.5. W przypadku sytuacji, o których mowa w pkt. 9.3. pkt. b/ lub c/ powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia Roz. VII Niedozwolone działania.

    X. Postępowanie reklamacyjne

    10.1. Reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane przez Uczestników w formie mailowej na adres mailowy Organizatora kolekcjoner@lot.pl.

    10.2. W reklamacji należy wskazać imię i nazwisko Uczestnika, adres mailowy i telefon kontaktowy, a także wskazanie przyczyny reklamacji oraz oczekiwany sposób jej rozstrzygnięcia.

    10.3. Reklamacje dotyczące ewentualnych rozbieżności w saldzie Punktów na Indywidulanym Koncie Uczestnika należy zgłaszać w ciągu 4 (czterech) tygodni od momentu realizacji, sprzedanego przez Uczestnika  przelotu.

    10.4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi.

    10.5. Organizator poinformuje Uczestnika o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w formie mailowej na podany przez Uczestnika adres mailowy.  Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.

     XI. Dokumentacja księgowa

    11.1. Na życzenie Uczestnika Organizator wystawi fakturę za Bilet-Nagrodę tj. na wartość opłaty „Fare”.

    11.2. W celu uzyskania faktury należy skontaktować się z Centrum Obsługi Programu.

    11.2.1. Faktura zostanie wystawiona z użyciem danych Uczestnika wskazanych na Indywidualnym Koncie Uczestnika w Programie.

    11.2.2. Faktura zostanie wysłana pocztą tradycyjną na adres Uczestnika podany na Indywidualnym Koncie Uczestnika w Programie.

     

    XII. Czas trwania Programu

    12.1. Program trwa do odwołania przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie.

    12.2. Program może zostać zawieszony lub zakończony przez Organizatora w dowolnym momencie. Organizator poinformuje Uczestników o zawieszeniu lub zakończeniu Programu nie później niż na 30 dni przed dniem zawieszenia lub zakończenia Programu.

    12.3. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Uczestnicy mają prawo do:

    a/ realizacji Nagród zamówionych przed datą zakończenia lub zawieszenia Programu.

    b/ wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody w terminie 30 dni od dnia zawiadomienia o zawieszeniu lub zamknięciu Programu, po tym terminie Punkty zostaną anulowane.  

    12.4. Organizator poinformuje Uczestników o wznowieniu Programu nie później niż na 30 dni przed dniem wznowienia Programu.

     

     XIII Ochrona danych osobowych

    12.1. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Organizator. Kontakt z Organizatorem w zakresie przetwarzanych przez niego danych osobowych Uczestników Programu jest możliwy pod adresem e-mail kolekcjoner@lot.pl lub numerem telefonu +22 459 62 96.

    12.2. Organizator w ramach Programu przetwarza dane osobowe Uczestników w następujących celach:

    12.2.1 w celu realizacji Programu – w celu realizacji umowy;

    12.2.2 w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji dotyczącej wprowadzanych na rynek przez Organizatora promocji i usług, organizowanych wydarzeniach i konkursach oraz ofertach specjalnych – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na bezpośrednim marketingu usług i produktów własnych;

    12.2.3 w celu prezentacji oferty Organizatora za pośrednictwem kontaktu telefonicznego na podany numeru telefonu Uczestnika –na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na bezpośrednim marketingu usług i produktów własnych; ;

    12.2.4 w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowej dotyczącej aktualnej oferty, informacji o wprowadzanych na rynek promocjach i usługach, organizowanych wydarzeniach i konkursach oraz ofertach specjalnych partnerów handlowych Organizatora – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na bezpośrednim marketingu usług i produktów innych podmiotów;

    12.2.5 w celu prezentacji oferty partnerów handlowych Organizatora za pośrednictwem kontaktu telefonicznego na podany numeru telefonu Uczestnika – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na bezpośrednim marketingu usług i produktów innych podmiotów;

    12.2.6 w celach rachunkowych, księgowych, podatkowych i innych, związanych z wykonywaniem obowiązków prawnych przez Organizatora – na podstawie przepisów prawa;

    12.2.7 w celu podejmowania działań związanych z realizacją Programu, czyli dochodzenia roszczeń, archiwizacji dokumentów, statystyki wewnętrznej na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora, tj. ochrona jego interesów majątkowych i bieżące prowadzenie przedsiębiorstwa;

    12.3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych następuje pisemnie na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail:  iod@lot.pl.

    12.4. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazane:

    12.4.1 podmiotom powiązanym z Organizatorem, tj. LOT Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; LOT Team Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

    12.4.2 partnerom handlowym Organizatora, tj. podmiotom świadczącym usługi marketingowe, reklamowe, hotelarskie, dostawcy nagród do programu Lot Kolekcjoner ;

    12.5. Dane Uczestników będą przechowywane:

    12.6.1.   w celu wykonania praw i obowiązków wynikających z Programu – do czasu wygaśnięcia roszczeń z tytułu uczestnictwa w Programie;

    12.6.2.   w celu przesyłania informacji handlowej na podany adres email lub kontaktu telefonicznego na podany numer telefonu – nie dłużej niż do czasu odwołania zgody/wyrażenia sprzeciwu;

    12.6.3.   w celach księgowych – do dnia zatwierdzenia sprawozdania finansowego za dany rok obrotowy;

    12.6.4.   w celach podatkowych – nie dłużej niż przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;

    12.6. Uczestnik Programu posiada następujące uprawnienia, realizowane przez kontakt z Organizatorem za pomocą dowolnego środka komunikacji:

    12.7.1.   prawo dostępu do treści swoich danych osobowych przez żądanie udostępnienia lub przesłania kopii kompletu jego danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora;

    12.7.2.   prawo do żądania sprostowania jego danych osobowych przez wskazanie nieprawidłowych danych osobowych, które go dotyczą;

    12.7.3.   prawo do żądania usunięcia jego danych osobowych; Organizator ma prawo odmówić usunięcia danych w wypadkach określonych przez prawo;

    12.7.4.   prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych  przez wskazanie, które dane powinny zostać ograniczone w zakresie przetwarzania;

    12.7.5.   prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych:

    12.7.5.1.    przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora, z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją,

    12.7.5.2.    w dowolnym momencie – dla celów marketingu bezpośredniego ;

    12.7.6.   prawo do przenoszenia swoich danych osobowych przez żądanie przygotowania i przekazania przez Organizatora danych osobowych przekazanych przez Uczestnika do niego samego lub do innego administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; przenoszeniu mogą podlegać jedynie dane uzyskane na podstawie zgody lub w związku z wykonaniem umowy;

    12.7.7.   wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

    12.7. Uczestnik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Organizatora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na wskazane w formularzu rejestracyjnym dane kontaktowe. Wyrażenie takiej zgody nie jest warunkiem koniecznym przystąpienia Uczestnika do Programu.

    12.8. Uczestnik może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji o charakterze marketingowym przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących na wskazane w formularzu rejestracyjnym dane kontaktowe. Wyrażenie takiej zgody nie jest warunkiem koniecznym przystąpienia Uczestnika do Programu.

    12.9. Zgody, o których mowa w pkt. 12.7 – 12.8. powyżej, zostają udzielone poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzu zgłoszeniowym w procesie rejestracji do Programu albo na koncie Uczestnika w Programie w zakładce „Zgody”.  Zgoda może być w każdym czasie odwołana przez Uczestnika w zakresie w jakim została wyrażona. W tym celu należy zalogować się na koncie Uczestnika w Programie, przejść do zakładki „Zgody” i odznaczyć pole z udzieloną zgodą albo skontaktować się z Organizatorem za pomocą dowolnego środka komunikacji. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Uczestnika zgody przed jej wycofaniem.

    12.10. Podanie danych osobowych przez Uczestnika oznaczonych jako obowiązkowe jest niezbędne wyłącznie w celach udziału w Programie oraz kierowania do Uczestnika wiadomości dotyczącej aktualnej oferty, informacji o wprowadzanych na rynek promocjach i usługach, organizowanych wydarzeniach i konkursach oraz ofertach specjalnych przez Organizatora oraz jego partnerów handlowych.

     

    Regulamin – Nagroda Bilet Lotniczy  

     

    I.                    Ogólne zasady

     

    1. Nagroda może być wystawiony wyłącznie na rozkładowe rejsy krajowe i międzynarodowe PLL LOT, z wyłączeniem rejsów czarterowych i typu code-share.
    2. Bilet-Nagroda może być wystawiony na połączenie w jedną lub w obie i w jednej z trzech oferowanych przez PLL LOT klas podróży, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, LOT Business Class.
    3. Możliwość wymiany Punktów na Bilet-Nagrodę zależy od dostępności miejsc na wybranym przez Uczestnika rejsie.
    4. Podróż w ramach Biletu-Nagrody musi zaczynać się w Polsce
    5. W każdym przypadku, gdy niniejszy Regulamin odsyła do kontaktu z Centrum Obsługi Programu należy przez to rozumieć kontakt poprzez e-mail na adres:kolekcjoner@lot.pl  lub telefonicznie pod numerem +22 45 96 296 i w godzinach pracy Centrum Obsługi Programu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00- 18.00.

    II. Zamawianie Nagrody

    1. Zamówienie Biletu-Nagrody jest możliwe  jedynie poprzez wypełnienie dedykowanego formularza zamieszczonego na stronie internetowej Programu LOT Kolekcjoner oraz poprzez założenie rezerwacji na wybrany przez Uczestnika rejs w Centrum Obsługi Programu w terminie 10 dni od dnia wymiany Punktów na Bilet-Nagrodę.
    2. Zamówienie na Bilet-Nagrodę musi zostać złożone na maksimum 6 miesięcy i nie później niż na 5 dni przed planowaną datą podróży.
    3. Po wymianie Punktów na Bilet-Nagrodę, Uczestnik powinien w terminie maksymalnie 7 dni zrealizować zamówienie tj. potwierdzić ostateczne daty i godziny rejsów oraz wykupić bilety. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie  automatycznie anulowane, ważne Punkty wykorzystane zostaną zwrócone na Indywidualne Konto Uczestnika, a Punkty, które do tego   czasu  utraciły ważność zostaną anulowane.
    4. Uczestnik może zamówić Bilet-Nagrodę na podróż, w ramach której port rozpoczęcia podróży oraz port zakończenia podróży są różne, pod warunkiem, że znajdują się na terenie tego samego państwa.
    5. Bilet-Nagroda może być zamówiony i wystawiony dla Uczestnika, a także Członków Rodziny Uczestnika lub Osób Towarzyszących.

    5.1.            Osoba Towarzysząca to dowolnie wskazana przez Uczestnika osoba, z którą Uczestnik odbywa wspólnie podróż.

    5.2.            Członkowie Najbliższej Rodziny Uczestnika to współmałżonek, konkubina/konkubent /osoba prowadząca z Uczestnikiem wspólne gospodarstwo domowe/, dzieci własne, dzieci przysposobione oraz przyjęte na wychowanie w ramach rodziny zastępczej, dzieci współmałżonka /jeśli pozostają we wspólnym gospodarstwie/, rodzice, rodzeństwo /rodzone lub przyrodnie/.

    1. Bilet-Nagroda może być realizowany przez Osoby Towarzyszące wyłącznie wspólnie z Uczestnikiem tj. na tej samej trasie i tym samym rejsem.
    2. Bilet -Nagroda może być realizowany przez Członków Rodziny Uczestnika:

    a/ wspólnie z Uczestnikiem na tej samej trasie i tym samym rejsem;

    b/ wspólnie z innym Członkiem Rodziny Uczestnika na tej samej trasie i tym samym rejsem;

    c/ samodzielnie

    1. Warunkiem realizowania Nagrody-Biletu przez Członka/ów Rodziny Uczestnika jest dostarczenie do Centrum Obsługi Programu przed pierwszą podróżą takiej osoby wypełnionego i podpisanego przez Uczestnika Oświadczenie o stopniu pokrewieństwa tej osoby z Uczestnikiem, według wzoru, który stanowi Załącznik A do Regulaminu oraz dołączenie scanu aktu małżeństwa lub aktu urodzenia a w przypadku konkubiny/konkubenta oświadczenia o prowadzeniu z tą osobą wspólnego gospodarstwa domowego, który stanowi Załącznik B do Regulaminu. W przypadku konkubiny/konkubenta oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedni nie może być zmienione przez okres 24 miesięcy.
    2. Bilet-Nagroda może zostać wystawiony wyłącznie dla dziecka, które ukończyło 2 rok życia. Liczba Punktów wymienionych na Bilet-Nagrodę dla dziecka będzie taka sama jak dla osoby dorosłej.
    3. Jeżeli Uczestnik lub Osoba Towarzysząca z powodu okoliczności losowych nie będzie mógł/mogła zrealizować Nagrody-Biletu, w tym w przypadku Uczestnika również w ramach podróży z Osobą Towarzyszącą, Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Centrum Obsługi Programu. W takiej sytuacji Punkty za niewykorzystaną Nagrodę zostaną zwrócone na Konto Indywidualne Uczestnika w Programie, a cała rezerwacja zostanie anulowana.
    4. Jeżeli Członek Rodziny podróżujący samodzielnie lub z innym Członkiem Rodziny z powodu okoliczności losowych nie będzie mógł zrealizować Nagrody-Biletu, Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Centrum Obsługi Programu. W takiej sytuacji Punkty za niewykorzystaną Nagrodę zostaną zwrócone na Konto Indywidualne Uczestnika w Programie, a cała rezerwacja zostanie anulowana.
    5. W przypadku podjęcia przez Osobę Towarzyszącą lub Członka Rodziny Uczestnika działań niedozwolonych, w szczególności, o których mowa w pkt 7.1. lit. d, f i h Regulaminu, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Roz. VII Regulaminu.

     

    III. Opłaty

     

    W przypadku realizacji Biletu-Nagrody Uczestnik jest zobowiązany do pokrycia wyłącznie wartości taryfy ("Fare") zgodnie z Tabelą Opłat poniżej, z wyłączeniem kosztów opłat lotniskowych, podatków i opłaty za wystawienie biletu.

     

                                                                                         

    Tabela Opłat FARE                                     

    Bilet -Nagroda

    Opłata FARE

    bilet na trasie dalekodystansowej

    12 USD

    bilet na trasie krótko i średniodystansowej

    6 USD

    bilet krajowy po Polsce RT/OW

    3 USD

     

    1. Stawki opłat za Bilety-Nagrody, zamieszczone w Tabeli Opłat powyżej zostały podane w dolarach amerykańskich. Płatność za Bilety-Nagrody dokonywana jest w walucie polskiej, stanowiącej równowartość kwoty podanej w Tabeli Opłat powyżej, przeliczonej po kursie z dnia wystawienia biletu. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat wskazanych w Tabeli Opłat i ponoszonych przez Uczestników.
    2. Ewentualne faktury wystawiane i wysyłane są na adres podany w profilu Uczestnika.
    3. Płatności opłat wskazanych w Tabeli Opłat można dokonać wyłącznie kartami kredytowymi VISA, American Express, Diners Club, Discover lub MASTERCARD.

     

    IV. Zasady Biletu-Nagrody

    1. W ramach Biletów-Nagród wyróżnia się następujące typy biletów:

    a)     Bilet OW (one-way) - uprawniający do przelotu w jedną stronę na wybranej trasie;

    b)    Bilet RT (round-trip ) - uprawniający do przelotu w obie strony na wybranej trasie;

    c)  Bilet SOJ (single open jaw) – uprawniający do przelotu w obie strony, gdzie na odcinku powrotnym port wylotu może być inny niż port przylotu ale musi pozostawać na terytorium tego samego państwa.

    d) Bilet krajowy - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony maksymalnie na cztery odcinki krajowe, transfer dozwolony wyłącznie w Warszawie. Usługa Stopover jest niedostępna. Dozwolony typ podróży OW, RT oraz SOJ.

    e) Bilet międzynarodowy - z prawem do rezerwacji, może być wystawiony na przelot w klasach serwisowych LOT Economy Class, LOT Premium Class (tylko rejsy na trasie dalekodystansowej), LOT Business Class, może być wystawiony maksymalnie na dwa odcinki międzynarodowe i na dwa odcinki krajowe, które służą jako dolot do portu rozpoczęcia podróży międzynarodowej, pierwszy odcinek podróży musi rozpoczynać się w Polsce. Dozwolone typy podróży - RT i SOJ. W przypadku SOJ porty przylotu i wylotu muszą znajdować się na terenie tego samego państwa, jeśli są zlokalizowane poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Rezerwacja musi być potwierdzona na całej trasie.

    3. Istnieje możliwość kombinacji taryfowych dokonywanych pomiędzy wszystkim czterema taryfami oferowanymi przez PLL LOT, tj.: LOT Economy Class, LOT Premium Class, oraz LOT Business Class. W takim przypadku wartość taryfy i wartość Punktów wymienionych na Nagrodę -Bilet jest kalkulowana na zasadzie 1/2 taryf.

    4. Uczestnik, Osoby Towarzyszące i Członkowie Rodziny realizujące Bilet-Nagrodę są zobowiązane do przestrzegania Ogólnych Warunków Przewozu Osób i Bagażu obowiązujących w PLL LOT.

     

    V Minimum pobytu

    1. Maksymalny pobyt dla wszystkich podróży w ramach Biletu-Nagrody wynosi 6 miesięcy.
    2. Zmiana daty lub godziny podróży jest dozwolona przed rozpoczęciem podróży, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed planowanym wylotem. W celu dokonania zmiany należy skontaktować się z Centrum Obsługi Programu.
    3. W przypadku nieregularności, która ma miejsce po godzinach pracy Centrum Obsługi Programu, zmiany w rezerwacji mogą być dokonane przez Call Center LOT. W takiej sytuacji Uczestnik powinien niezwłocznie zgłosić fakt zmiany rezerwacji Centrum Obsługi Programu.
    4. Zmiana daty lub godziny podróży zależy od dostępności miejsc na innych rejsach i jest możliwa bez dodatkowych opłat. Zmiana daty i godziny rejsów możliwa jest jedynie dla wszystkich pasażerów, którzy zgodnie z niniejszym Regulaminem są zobowiązani do wspólnej podróży  tj. Uczestnika i Osób Towarzyszących
    5. Zmiana trasy podróży nie jest możliwa.
    6. Zmiana nazwiska pasażera, będącego jednocześnie Uczestnikiem programu LOT Kolekcjoner jest niedopuszczalna. Dopuszczalna jest możliwość zmiany imienia i nazwiska na bilecie wystawionym dla osoby towarzyszącej Uczestnika programu LOT Kolekcjoner.
    7. Podróż musi być zrealizowana w ciągu 12 miesięcy od daty wystawienia biletu Nagrody, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane, a Punkty, które do tego czasu  utraciły ważność zostaną anulowane.
    8. W przypadku niepojawienia się Uczestnika, Osoby Towarzyszącej lub Członka Rodziny Uczestnika na lotnisku w celu odbycia podróży lotniczej tzw. no-show , Punkty za niewykorzystany Bilet-Nagrodę nie podlegają zwrotowi. W takiej sytuacji Uczestnik jest zobowiązany  do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu do Centrum Obsługi Programu.

     

     Powyższy regulamin obowiązuje od 17.07.2025







  • Kraj: Polska
  • Język: Polski
  • Wybierz język i kraj
    • Ameryka Północna:
      • English
    • Kraje Bałtyckie:
      • English
    • Polska:
      • Polski
    • Ukraina:
      • English
    • Węgry:
      • English
  • Wiadomości użytkownika
  • LOT dla Agentów
  • Zdobywaj punkty
  • Wydawaj punkty
  • O programie
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • profil
  • informacje o programie

  • Regulamin
  • Regulaminy nagród
  • Nagrody - tabele punktów
  • Kodowanie biletów
  • Ochrona danych
  • Urząd Skarbowy
  • Kontakt
  • Promocje

  • Aktualne promocje
  • Twoje promocje
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookie.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Ładowanie...